دوره آموزشی ۳dmax و Vray

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵ کد : ۲۴ اخبار خانه عمران
تعداد بازدید:۷۱۳

 

روزهای کلاس

مدت به ساعت

شروع دوره

-

70 ساعت

99/09/20

-

70 ساعت

1400/03/21

 

 

 

 

 

دوره 3DsMax ، Vray

این نرم افزار به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی می باشد. 3D Max به شما این امکان را میدهد تا طرح ها، اجسام و کاراکتر های سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. ابزارهای گوناگون و کامل این نرم افزار آن را از نرم افزار های مشابه متمایز ساخته است.  امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست.

قابلیت های این برنامه بسیار فراوان میباشد:

- توسط این نرم افزار می توانید انواع اجسام سه بعدی را مطابق نیاز خود خلق کنید.

- مهندسان طراحی های خود در اتوکد را میتوانند وارد این نرم افزار کنند و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند. همچنین به کمک 3DsMax می توان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود و نواقص آن را از بین برد که کمک شایانی به معماران و طراحان این صنعت کرده است.

- شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید کاراکتر های سه بعدی ایجاد کنید و از آنها انمیشن های زیبای خلق کنید.

Vray

Vray یک Plug-in قابل نصب در نرم افزار 3DsMax است که قابلیت جایگزین شدن با Renderer Engine پیش فرض 3DsMax، یعنی Scanline را داشته و با در اختیار قرار دادن امکانات ویژه، صحنه های واقعی را با سرعت بالا رندر می کند. در سراسر دنیا از موتور رندرساز Vray در استودیوهای معماری و فیلمبرداری استفاده می شود .

 

پلاگین کرونا رندر Corona Render

  یک موتور جدید رندرینگ است که آنچنان کیفیت و قدرتی دارد که حتما شما را متعجب خواهد کرد.پلاگین کرونا رندر یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. با توجه به اینکه Corona از قدرت CPU برای پردازش استفاده میکند. تنظیم یک صحنه آنقدر ساده است که هر کسی میتواند بدون نیاز به دانش بسیار زیاد از آن استفاده کند. در قبال آن، کیفیتی که بدست خواهد آورد نیز خیره کننده خواهد بود. . شما میتوانید با استفاده از Vray Converter و Mental Ray Converter صحنه های خود را که در Vray و یا Mental Ray تولید کرده اید به Corona تبدیل کنید.

 

- سرفصل دوره آموزش 3D Max

  • معرفی و نصب 3D-Max و آشنایی با فضای کاری نرم افزار
  • مدلسازی
  • طراحی مواد
  • نورپردازی
  • دوربین
  • انیمیشن

 

در این کلاس آموزش تری دی مکس تمام فضای خارجی و داخلی از جزئی ترین آبجکت ها و … با جرئیات در تری دی مکس مدل خواهند شد.

- پیش نیاز دوره آموزش 3D Max

      اتوکد دو بعدی مقدماتی


( ۲ )

نظر شما :